Nejčastější dotazy

Produkty
Jak vybrat správnou velikost?

Při výběru velikosti si nezapomeň řádně prohlédnout naší tabulku velikostí a vyber tu, která nejlépe sedí k tvé výšce a váze. Velikosti silonek se liší od velikosti ostatního oblečení, proto je naprosto normální, že budeš mít větší velikost, než máš třeba u kalhot nebo svetru. Jestli si i přesto nejsi jistá a rozhoduješ se mezi dvěma velikostmi, doporučuji zvolit tu větší.

 

Kdy a kde se s vámi mohu spojit?

Pokud máš jakékoliv otázky, můžeš nám napsat přes e-mail info@fromveronika.cz, na Facebooku www.facebook.com/FromVeronika. V každém případě se snažíme odpovědět co nejrychleji. 

 

Jak mám o punčochy pečovat?

Doporučuji prát punčochy ručně, ve vlažné vodě s trochou mýdla. Pokud ale trváš na použití pračky, doporučuji dát punčochy do vaku na praní a prát na nejmenší otáčky a teplotu.

 

Předplatné

Můžu změnit frekvenci zasílání?

Pokud bys ráda dostávala balíček méně často či naopak častěji, stačí mi napsat na nějakou ze sociálních sítí nebo na e-mail info@fromveronika.cz . Datum, kdy dostaneš další balíček záleží na tom, jakou frekvenci zvolíš.

 

Můžu jeden měsíc přeskočit?

Pokud máš plný šatník a myslíš si, že nové punčochy nepotřebuješ, stačí mi napsat na výše zmíněné kontakty. Akci ale musíš provést minimálně 14 dní před očekávaným věrnostním boxem!

 

Můžu službu pozastavit?

Ano, i to je možné. V případě, že nepotřebuješ nové punčochy, ale nejsi si jistá, jak dlouho je nebudeš chtít zasílat, službu můžeš pozastavit. Opět se pouze stačí ozvat na jeden z uvedených kontaktů minimálně 14 dní před očekávaným boxem.

 

Kdy za svůj balíček zaplatím?

Svůj první balíček zaplatíš hned po registraci. Následující balíčky ti budeme účtovat ve stejný den následujícího měsíce. Můžeš taky využít mého zvýhodněného předplatného. V tom případě platba probíhá předem.

 

Jak službu zruším?

Pokud už službu nechceš dále využívat, stačí se ozvat na jeden z uvedených kontaktů. Zrušení se nevztahuje na balíček, který je již připraven! Zrušení služby prosím proveď minimálně 14 dní před datem, kdy ti chodí objednávka.

 

Platba 

Jaké formy platby akceptujete?

Akceptujeme platební karty Mastercard, Visa, American Express. Dále převod na účet či dobírku (ta je zpoplatněna částkou 40 Kč)

 

Chci vyměnit objednávku nebo vrátit peníze

Nejsi spokojená se svou objednávkou? Můžeme ti produkt vyměnit či vrátit peníze, za předpokladu, že jsi si ho ještě nepoužila. Také tvoje objednávka nesmí být starší, než 30 dní. Prosím ujisti se o své velikosti než si punčochy objednáš.

 

Napiš nám na e-mail info@fromveronika.cz a doplň:

 

  • Číslo objednávky

 

  • Styl jaký chceš vyměnit a proč

 

  • Styl za jaký chceš vyměnit

 

Obdržíš potvrzující e-mail, kde bude napsán další postup a bude ti účtováno 120 korun za poštovné. V mailu se dozvíš jak tento poplatek zaplatit.

 

Poštovné 

Jak dlouho trvá, než se ke mně balíček dostane?

Objednávku zpracováváme do 3 pracovních dnů. Česká pošta dopravuje většinou do 3-7 pracovních dnů. 

UPOZORNĚNÍ: Nemůžeme ovlivnit, za jak dlouho k vám balíček dorazí. 

 

Kolik stojí poštovné?

Poštovné máš vždy zdarma.

 

Mohu si balíček vyzvednout v kamenné prodejně?

Nemáme žádné kamenné prodejny, pracujeme pouze online. 

 

Zadala jsem špatnou adresu, ale objednávka ještě není odeslaná, co mám dělat?

Nezoufej, můžeme změnit údaje objednávky. Stačí nám co nejdříve napsat na e-mail info@fromveronika.cz tvoji správnou adresu. 

 

Zadala jsem špatnou adresu, ale objednávka už je odeslaná, co mám dělat?

V každém případě nám napiš na info@fromveronika.cz a uvidíme, co se s tím dá dělat.

Pokud jsi ale zvolila jako přepravce českou poštu, bohužel se nám tvůj balíček vrátí zpět do kanceláře. Potom ti zásilku zašleme znovu na správnou adresu, ale zaplatíš za poštovné 120 Kč. 

 

Neobdržela jsem objednávku, co mám dělat?

V první řadě se opravdu ujisti, že nepřevzal balíček někdo z tvých spolubydlících či sousedů. Také se zeptej na poště. V případě, že opravdu balíček nedošel, nás kontaktuj na info@fromveronika.cz a společně problém vyřešíme.

 

Objednávka

Můžu upravit objednávku, kterou jsem již odeslala?

Pokud chceš něco přidat, odebrat či změnit, stačí nám napsat na info@fromveronika.cz do 24 hodin od objednání. Poté se objednávka začíná zpracovávat a není možné ji změnit. Po změně ti zašleme potvrzovací e-mail.

 

Objednat